Klubnål

Retningslinjer for uddeling af Vejle Kammeraternes klubnål.

KAMPE:
Der overrækkes nål til den spiller der på Vejle Kammeraternes 1. Hold opnår:
  50 Kampe Bronzenål
100 Kampe Sølvnål
150 Kampe Guldnål

Tællende kampe er kampe i turneringen inklusiv kampe om det Jyske Mesterskab, Ekstrakampe i forbindelse med op- og nedrykning, samt kamp i Jysk Pokal- og Landspokalturneringen. Kampe i træningsturneringer, privatturneringer mm. tæller ikke med.
Der indgraveres K-B/S/G (K= Kampe og B/S/G= Bronze/Sølv/Guld) i bunden af nålen med lille skrift, så alle med insiderkendskab med et blik på nålen, ved hvorfor den er udleveret.

LEDERARBEJDE:
Når man har været med i træner,- Udvalgs,- Bestyrelses,- eller lignende lederarbejde i Vejle Kammeraterne i:

10 År Bronzenål
15 År Sølvnål
20 År Guldnål

Der indgraveres L-B/S/G (L=Lederarbejde og B/S/G= Bronze/Sølv/Guld) i bunden af nålen med lille skrift, så alle med insiderkendskab med et blik på nålen, ved hvorfor den er udleveret.

OVERRÆKKELSE AF NÅLE:
Overrækkelse af Kampnåle sker i forbindelse med den kamp de 50/100/150 kampe opnås i. Hvis resultatet opnås i en udekamp kan uddelingen dog flyttes til førstkommende hjemmekamp efter denne. OVerrækkelsen foretages af en repræsentant for bestyrelsen.

Overrækkelse af Ledernål sker i forbindelse med klubbens generalforsamling/Træner-Lederfest til dem der har opnået nålen i løbet af det forgangne år. Overrækkelsen foretages af en repræsentant for bestyrelsen.

Vedtaget i Vejle Kammeraternes bestyrelse den 8 Marts 2008.