Frivillig

Vejle Kammeraterne er en amatørklub i ordets bedste forstand.

Hele eksistensgrundlaget for klubben er frivillige trænere, ledere og hjælpere.
Vi er som klub stolte af at have en god klubånd med en god social atmosfære og et godt kammeratskab på kryds og tværs i klubben.

Klubben arbejder for at skabe trygge rammer, hvor man som forældrer gerne ladet sine børn tilbringe noget af deres fritid.

Vejle Kammeraterne forsøger på bedste vis og bedste evne, at gøre det sjovt, spændende og udfordrende for vores frivillige trænere og ledere at være en del af klubben, således at der kan skabes gode rammer for fodbolden.

For at kunne fastholde klubbens aktivitetsniveau er det helt afgørende med frivillig hjælp, både til afvikling af de sportslige aktiviteter og andre arrangementer hvor vi skaffer penge til driften af klubben. Det vil især skære igennem i de kommende år hvor kommunerne laver mange og store besparelser for idrætslivet i Danmark.

Vi mangler altid frivillige i Vejle Kammeraterne, enten som trænee, ledere eller medhjælpere ved arrangementer som f.eks bemanding af klubbens cafeteria, holdledere for vores ungdomshold eller andre tiltag der bliver iværksat fra klubbens side.
Derfor har klubben oprettet en frivilligheds bank. Du kan udfylde formularen på siden som så vil blive sendt til klubben som herefter kontakter dig for det videre forløb

Har du lyst og vilje til at hjælpe Vejle Kammeraterne med et eller andet, så tag fat i en foreningens trænere, bestyrelsesmedlemmer eller anden leder elle.r udfyld formularen på siden

KORT SAGT:  VI HAR BRUG FOR DIN HJÆLP
......det er ikke kun børnene der får venner og skaber netværk i Vejle Kammeraterne.
                                               Det gør voksne også................